Wednesday, May 13, 2009

asgment...........

kisah asgment....hehehe....ade 1 asgmnt ni 30% kene buat individu...aku ni punya la x phm ape asgmnt tu nak...nak x nk wat je ape aku rase btul, padahal aku bkn paham pun..paham la sikit2 tp x la btul2...then dengan rse agak2 bersalah aku pun antar la kat lecturer yang tersayang....selang beberapa miggu lecturer kate dia x puas ht ngan asgmnt yg kitorng buat so tuk topup markah kitorg perlu buat mind map ape yg kitorg pahm....sbb aku x phm aku g la jmpa dia...dan dia(lecturer) menerangkan ape yg dia nak n last aku phm gak...aku wat la mind map mengikut ape aku phm dan x berpandukan ape yg aku buat kat asgmnt dan aku antar lg sekali asgmnt tu....sbb kate lect tu yg penting aku phm....bkn sekadar copy n paste....tp.......ape yg terjdi semlm tb2 lect tu pggl dan kate asgmnt aku yg lm dia nak wat sambngan kepada research(projek la)..aikkk...aku pun jd pelik psl asgmnt tu aku wat hantam ikut otak aku jer....mmm...mknanya jgn la kite sangka yg asgmnt kite tu...xde nilai...mgkin kadang2 nilai dia kite x nmpk tp org lain yg nmpk....jd br la aku phm ape kebaikan melakukan asgmnt yg selama aku x phm2....daa~~~~

1 comment: