Tuesday, February 17, 2009

Graduate......x sabar friend...

29hb march......lambat lagi tu....kat sebelah ni la...calon2 graduan yang akan naik pentas 29hb march ni....hehehe sikit jer sbb konvo kecik....x kira la konvo kecik ke besar ker...janji naik dan ambik sijil...kadang2 aku pikir...blajar bagai nak rak...tuk naik pentas 5 minit jer...x berbaloi...hehe tapi bkn sbb tu kitorg blajar...sbb ilmu dan permintaan kerja yg semakin tinggi....mmm...tapi rsenya kebnyakan dr kite yang nk konvo ni dah pernah konvo pun sblm ni..jd mgkin ada yang x excited tuk konvo sbb dah pernah naik pentas dl...tp aku tetap excited sbb ni lain dulu lain ma....tuk kawan2 tahniah sbb berjaya menghabiskan pengajian anda dalam peringkat degree...skrang dah pertengahn bln 2...blh la siapkan ape2 yg ptt tuk korang konvo...baju ker,kasut ker...apa2 la..janji x membazir...ala xlh plak nak upload gmbr...br nak tunjuk bakal2 graduan..nnt2 la tunjuk yer...

3 comments:

  1. ha...aku pun tak sabar nak ber konnnnvoooo
    ehh kasut ko tak beli lagi...
    tak kan nak pakai kasut selipooor jepun ko tu...
    hehehhek...
    tahniah untu semua batch BC2006...
    untuk semua yng akan naik pentas termasuk adahchomel ni tahniah dan keep up our gd work bby....

    ReplyDelete
  2. congrats to all of u..
    jangan mintak roses dari i erk..hehhehe

    ReplyDelete
  3. huhuhu...
    walaupun aku dah penah naik pentas kt DSI..
    tp rasa mcm excited jer sbb utk 2nd nie aku dah leh pki topi..

    tahniah!!!!!
    kepada kwn2 sume..
    semoga berjaya dlm kehidupan untuk seterusnya..

    ReplyDelete