Tuesday, February 17, 2009

Pengalaman...sukarnya buat keputusan...

mm...penat klu nak pikir buat keputusan ...bkn senang nak buat keputusan,mcm2 kite fikir...mgkin benar kate dia yang aku x bleh buat keputusan tuk diri sendiri...kecewa, sedih...mcm2 perasaan yg wujud...tiba2 dia menyepi tanpa khabar berita...mgkin ni sume salah aku...aku pahm kenapa dia buat begitu....siapa nak teruskan hubungan yg tiada kata putus nya....mungkin ini takdirnya ia wujud sebgai kenangan dalam hidup...aku sendiri pun x phm knp aku x blh buat keputusan itu, bagaikan ia terlalu besar bebannya jika aku membuat keputusan...salah kah aku klu aku sendiri pun xth ape prsaan yg ada dalam ht ni....sesungguhnya aku memohon pertunjuk mu dan beri kan ketabahan pada aku dan dia tuk menempuhi masalh ni...amin..


Ya Allah Ya Tuhanku, seadainya telah kau catatkan dia milikku, tercipta buatku, dekatkanlah dia padaku. satukanlah hatinya dengan hatiku.titipkan lah kemesraan diantara kami agar kebahagiaan itu kekal abadi. Kau berikanlah aku petunjuk yang mana lebih terbaik untukku pilih di masa ini dan masa akan datang. Amin Ya Rabbal a'alamin.

1 comment:

  1. Kalau jodoh kita dengan dia..Insya Allah..tak akan kemana..Tapi kalau bukan jodoh..usaha la macam2 pun..at the end putus juga..So bersabarlah yer..

    ReplyDelete